Продавець ТОТМаркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
866 відгуків
+380 (50) 530-07-07
+380 (93) 530-07-07
TОTМаркет
Кошик

Возврат и Обмен

Реквізити для повернення товару: 

За адресою офісу:

Харків, вул. М.Манойло 34.

Телефон: +380505300707

Відправка поштовим перевізником Нова Пошта:

м. Харків, Відділення №3 (Адреса: вул. Тюрінська 124)

Отримувач: Тюрін Олексій Володимирович

Телефон отримувача: +380505300707

Повернення коштів відбувається готівкою в офісі або на картковий рахунок покупця відповідно не пізніше ніж протягом 7 днів при поверненні товару належної якості чи неналежної якості.

 Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе магазин.

Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти(не відмовився після огляду в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку , а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.

Права споживачів при придбанні товару належної якості

Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із споживачем.

У випадку купівлі товару онлайн, умови договору будуть вказані на сайті, де був придбаний товар, у відповідному розділі. Єдина вимога до самого веб-ресурсу щодо розміщення такого розділу – це легкий доступ до нього. Проте деякі інтернет-ресурси мають своє уявлення щодо такого трактування та розміщують інформацію у важкодоступних місцях, тому будьте уважні: згідно чинного законодавства, будь-яка купівля товарів або замовлення послуг онлайн, тобто в інтернет мережі – це автоматичне укладання договору купівлі-продажу між покупцем та продавцем, в межах умов договору, зазначених на сайті. Це може бути Договір публічної оферти, Умови використання сайту, розділ Гарантія, Повернення товару, Доставка та оплата та ін., тобто на розсуд надавача цих послуг.

Права споживачів при обміні (поверненні) товару належної якості:

·         обмін товару належної якості на аналогічний;

·         придбання іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;

·         обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;

·         розривання договору та повернення коштів у розмірі вартості повернутого товару.

* розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі;

* кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору (за домовленістю сторін - не пізніше ніж протягом 7 днів).

Термін обміну (повернення):

протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі (або триваліший термін, якщо такий був оголошений продавцем).

Умови обміну (повернення):

·         товар не використовувався;

·         збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

·         збережено розрахунковий документ з датою продажу (спосіб оплати не має значення - онлайн, готівкою, безготівковий, кредит та ін.);

·         збережене пакування зовнішнє та внутрішнє, є повний комплект поставки, на товарі немає слідів використання;

·         товар не зазначений в переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

З переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) можна ознайомитися за посилання відповідно до Постанови Кабінету міністрів “Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зверніть увагу

Коли ви повертаєте товар Належної якості, який за певних умов у вас не функціонує правильно (неякісне електропостачання, невідповідність експлуатаційних умов, несумісність із температурним режимом і тому подібне) та коли ви вказуєте в причині обміну (повернення) до такого товару інформацію, що товар не функціонує, в такому випадку продавець замість обміну (повернення) може ініціювати процедуру гарантійного випадку. Відповідно до умов договору, перевірка товару може зайняти вже до 2-х місяців часу, а якщо в межах гарантійного випадку сервісним центром буде встановлено, що несправність товару була викликана діями покупця, при цьому ви не вчиняли ніяких дій для його пошкодження, в більшості випадків повернути кошти за такий товар ви зможете лише у судовому порядку.

Права споживачів при придбанні товару неналежної якості:

Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.

Права споживачів у випадку виявлення недоліку товару:

·         пропорційне зменшення ціни на товар;

·         безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк (14 днів, або за згодою сторін)

* при усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту;

·         відшкодування витрат, повязаних з усуненням недоліків товару.

Права споживачів у випадку виявлення істотного недоліку товару:

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

1) він взагалі не може бути усунутий;

2) його усунення потребує понад 14 календарних днів;

3) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Права споживачів при обміні (поверненні) товару неналежної якості:

·         розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

·         обмін протягом гарантійного строку - заміна товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товарів;

·         надання (з доставкою) товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) на час ремонту товару у межах гарантійного випадку, якщо товар є присутнім у списку товарів обмінного фонду (за кожний день затримки виконання вимоги споживача сплачується неустойка у розмірі 1% вартості товару).

* споживач має право пред'явити лише одну з вимог.

З переліком товарів, з яких утворюється Обмінний фонд товарів, які надаються покупцеві для експлуатації на час гарантійного ремонту товару можна ознайомитися  за посилання відповідно до Постанови Кабінету міністрів “Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" Умови обміну (повернення):

  • збережено розрахунковий документ з датою продажу;
  • товар не зазначений в переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню);
  • виявлено істотний недолік протягом встановленого гарантійного строку.

  Терміни обміну (повернення):

  • у випадку гарантійного терміну – визначає виробник;
  • у разі виявлення недоліку – 14 днів на його (їх) безоплатне усунення (або за домовленістю сторін);
  • у разі виявлення істотного недоліку – індивідуально.

  Зверніть увагу  

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза власним Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

  Наявність недоліків або факт фальсифікації підтверджується висновком експертизи. За загальним правилом Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення споживачем встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.   Які документи треба мати при собі?

  • розрахунковий документ з позначкою про дату продажу товару;
  • гарантійні зобов'язання;
  • зміст договору з виконавцем робіт (послуг);
  • опис виявлених недоліків;
  • висунуті вимоги (прохання) з документальним підтвердженням факту їх отримання продавцем (виконавцем);
  • отримані заявником відповіді, висновки тощо.

  Наші поради

Запам'ятайте головне правило: зберігайте документи, які підтверджують факт купівлі-продажу (договори, чеки, видаткові накладні).

Перш ніж оплачувати обраний товар чи послугу, або при отриманні товару на пошті, обов'язково перевірте:

·         відповідність ціни вказаній у ціннику чи прейскуранті;

·         упаковку товару на можливі ушкодження і чи дійсно в ній той товар, за який ви сплачуєте гроші;

·         комплектність товару;

·         наявність супроводжувальної документації.

Під час придбання товару (оплати послуг, робіт), вам мають видати касовий чек або видаткову накладну з печаткою. На чеку (видатковій накладній) обов'язково мають міститись дані щодо оплаченої суми, дати придбання товару і достовірна назва магазину-продавця. 

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар або інших видів інструкцій чи посібників користувача в електронному вигляді;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Законодавство та інші корисні джерела для ознайомлення:

·         Цивільний кодекс України

·         Господарський кодекс України

·         Закон України "Про захист прав споживачів"

·         Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"

·         Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

·         Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833

Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner